Jestliže jste se někdy v životě stěhovali s profesionály, zejména v poslední době, mimo období socialismu, možná jste měli to štěstí a potkávali jste se v průběhu akce s chlapy, co byli oblečení ve stejnokrojích. Samozřejmě tím nemáme na mysli policejní uniformy nebo zelené či bílé kalhoty, sukně a pláště lékařů či zdravotních sester, tentokrát míříme zcela záměrně na trička. Stěhovákům v nich perfektně vyniknou svalové partie hrudního koše a paží a navíc to vypadá profesionálně, když mají na sobě trička s firemním logem.
Výhodou firemních triček jsou v první řadě doslova netušené možnosti současného grafického zpracování a metod potisku. Tiskárna vám vyhotoví takové návrhy, které by lidé před třiceti lety považovali za říši snů. Například digitální tisk ve fotografické kvalitě je natolik precizní a vypovídající, že je až škoda tričko obléknout. Vyplatilo by se jej spíše někam zavěsit jako obraz.
Nejobtížnější je návrh – samotný tisk je po technické stránce poměrně dobře zvládnutý proces, a tak to nejobtížnější čeká na vás – vymyslet a navrhnout řešení, co na trička umístit, aby to bylo zajímavé, nevšední, poutavé, atraktivní a hlavně jedinečné. Budete to mít stejně těžké, jako malíři, před nimiž stojí bílé plátno a paleta barev.
Jméno má zajímavý efekt – když vás bude stěhovat stěhovací firma a kolem vás se budou pohybovat muži v modrých tričkách s logem na prsou, anebo s názvem firmy uvedeným na zádech, bude vám jasné, že jde o tým lidí, kteří patří po profesní stránce k sobě, ale pokud každý z nich bude mít navíc na tričku křestní jméno nebo přezdívku, dostane celá akce jiný náboj. Bude to více osobní, budete moci jednotlivé zaměstnance lépe oslovit, komunikovat s nimi a také ocenit jejich práci. Jména na tričkách se mohou osvědčit nejen u stěhováků, ale kdekoli jinde, například mezi prodavači v obchodech, co doplňují zboží nebo obsluhují za kasou. Vytištěné jméno na tričku má mnohem větší váhu, než pouhý štítek, připíchnutý spínacím špendlíkem.