Deštníky a slunečníky slouží lidstvu již stovky let. Docela jednoduchý vynález, který jistě nechybí v žádné domácnosti, a bez něhož si život nedokážeme představit. Snad jen děti v pláštěnkách a milovníky outdoorového životního stylu, kteří oblékají bundy s gore-texovou membránou a kapucí, jejich přednosti nechávají chladnými.
Originální deštník
Reklamní potisk se dnes objevuje na mnoha různých předmětech. Nejčastěji na tričkách a čepicích, kde je dobře viditelný, výjimečné nejsou ani ručníky, propisky, zapalovače nebo klíčenky. Deštníky jsou v tomto směru ideálními předměty, které za deštivého počasí nelze přehlédnout, zvláště jsou-li zhotoveny v pestrých barvách s kontrastními nápisy. Podstatnou výhodou je velká reklamní plocha nad hlavou, viditelná již z velké dálky. Jediné, co tomuto fenoménu schází, je častější déšť a srážkový deficit, s nímž se ve střední Evropě potýkáme již řadu let.
Jak se potisk provádí
Sítotisk – osvědčený způsob již desítky let, který je vhodný pro větší počet kusů. Ideální je pro tisk firemního loga, nápisu apod., kdy není kladen důraz na barevné přechody a fotografickou kvalitu obrázků. Sítotisk je omezen počtem barev, ale je velmi levný a trvanlivý. Dobře snáší i praní v pračce.
Digitální tisk – moderní způsob, který zvládá i potisk různých tvarů a tvarových přechodů, jako jsou límce, kapsy, zipy, široké švy. U deštníků není omezením ani velikost plochy, ani materiál. Výhodou je nízká cena bez ohledu na počet kusů
Sublimační tisk – moderní metoda potisku, jejíž výsledek vás příjemně překvapí. Textilie totiž vypadá tak, jako by výtisk s materiálem přímo splynul. Barvy navíc velmi dlouho vydrží, neblednou, nelze je seprat a jejich životnost se takřka rovná samotnému textilnímu výrobku. Využít jej lze ovšem pouze na syntetické tkaniny, což není v případě reklamních deštníků betmarks.cz a jejich obalů pochopitelně překážkou.